
Serviciu de support IT exclusiv remote facilitat prin intermediul unei aplicatii in cloud-ul Microsoft, care asigura un management IT integrat, in scop prevenitv, la nivelul intregii infrastructuri IT, avand disponibile urmatoarele componente:
Patch management
Actualizari software
Mentenanta recurenta automata
Revizie periodica
Raport lunar de activitate si
auditare in timp real
Integrare cu solutii de tip antivirus, conectivitate remote si back-up
Suport IT remote
de tip reactiv
Monitorizare
si alerte in timp real
Aplicatia pe care o utilizam este complementara, preluand activitati recurente si dand astfel ocazia departamentului tehnic sa devina mai productiv și sa ofere servicii cu un grad mai mare de personalizare.
De cele mai multe ori, intr-un context care vizeaza securitatea si funcționalitatea unui sistem informatic, detaliile fac diferența si acestea se ascund in operatiuni rutiniere.

Informatia confera putere si suntem constienti de pericolul expunerii ei, drept urmare luam masurile necesare pentru a va reprezenta interesele de business.
întreabă-ne aici
-
2009 - Infiintarea HyperCubic IT Outsourcing
O afacere 100% autohtona, pornita din pasiunea pentru IT si din dorinta de a ajuta companiile in procesul de acomodare cu tehonolgia. -
2012 - Diversificare portofoliului de servicii si implicit de clienti
Adoptarea strategiei de integrare a serviciilor oferite a deschis usa unor colaborari cu clienti emblematici din domenii de activitate precum horeca, auto, medical, financiar, juridic sau industrial. -
2016 - Mutarea in sediul Sontu Offices
A reprezentat un pas important in procesul de maturizare, pe toate verticalele de business: deservirea clientilor prin apropierea geografica; definirea culturii organizationale; optimizarea investitiilor; automatizarea unor procese tehnice si operationale. -
2020 - Consolidarea echipei tehnice si manageriale
Ne-am reconfirmat ADN-ul si am transformat criza intr-un element catalizator. Aceasta perioada a reprezentat un stalp al probitatii vizavi de tot ce presupune notiunea de echipa si credem noi, ne-a intarit. Obiectivul nostru a fost sa diminuam pe cat posibil haosul care ne inconjoara si sa construim un ecosistem adaptabil. -
2022 - Mutarea in propriul sediul din Hyperion Tower:
Criza noua, oportunitati noi: propriul sediu, propriul data-center, extinderea infrastructurii si a resurselor pentru clienti
Întreabă-ne aici
Completarea chestionarului de mai jos, urmat de o intalnire in care intelegem particularitatile activitatii si provocarile business-ului, vor facilita accesul la un ansamblu de solutii si servicii IT, creionand astfel cadrul unei viitoare colaborari.