
Creeaza un model hybrid si anume, servicii externalizate dar totusi personalizate, la nivelul specificului activitatii, a cunostintelor tehnice necesare dar mai ales a culturii organizationale si a aspectelor care tin de moralitate.
Globalizarea afacerilor a atras dupa sine si o globalizarea a competentelor, accesul la anumite cunostinte generale sau specifice fiind unul democratizat si la niste tarife cat se poate de competitive.
Scop – un serviciu personalizat 100%
Provocare – calibrarea pe fisa postului si intergrarea cu o echipa deja formata
Diferenta principala dintre externalizarea serviciilor IT si alocarea de personal IT este ca in cadrul primului model furnizorul de servicii isi ia angajamentul vizavi de obtinerea unui anumit rezultat (de exemplu monitorizarea si administrarea infrastructurii IT) la un tarif si in niste conditii predefinite.
In cazul alocarii de personal IT, serviciul pune la dispozitie o resursa calificata, pentru un anumit numar de ore, cu niste obiective clar trasate si o activitate gestionata integral de compania client. Urmand modelul “spend money to make money”, o alocare dinamica de resurse te ajuta sa devii mai eificient si mai flexibil, fix atunci cand ai cea mai mare nevoie.
Reusim sa gestionam eficient factorul uman incepand cu procesul de recrutare care are la baza analiza si evaluarea comportamentala, implicit realizarea unui profil psihologic al viitorului angajat si terminand cu contractul de angajare, fisa postului si traininguri periodice pe partea de management si comunicare.

Beneficii
- Elimini costurile de recrutare si pe cele operationale
- Ai posibilitatea de a alege dintr-un spectru complet de capabilitati tehnice
- Try and buy
- Delimitarea clara a responsabilitatilor
- Control deplin asupra livrabilului
întreabă-ne aici
-
2009 - Infiintarea HyperCubic IT Outsourcing
O afacere 100% autohtona, pornita din pasiunea pentru IT si din dorinta de a ajuta companiile in procesul de acomodare cu tehonolgia. -
2012 - Diversificare portofoliului de servicii si implicit de clienti
Adoptarea strategiei de integrare a serviciilor oferite a deschis usa unor colaborari cu clienti emblematici din domenii de activitate precum horeca, auto, medical, financiar, juridic sau industrial. -
2016 - Mutarea in sediul Sontu Offices
A reprezentat un pas important in procesul de maturizare, pe toate verticalele de business: deservirea clientilor prin apropierea geografica; definirea culturii organizationale; optimizarea investitiilor; automatizarea unor procese tehnice si operationale. -
2020 - Consolidarea echipei tehnice si manageriale
Ne-am reconfirmat ADN-ul si am transformat criza intr-un element catalizator. Aceasta perioada a reprezentat un stalp al probitatii vizavi de tot ce presupune notiunea de echipa si credem noi, ne-a intarit. Obiectivul nostru a fost sa diminuam pe cat posibil haosul care ne inconjoara si sa construim un ecosistem adaptabil. -
2022 - Mutarea in propriul sediul din Hyperion Tower:
Criza noua, oportunitati noi: propriul sediu, propriul data-center, extinderea infrastructurii si a resurselor pentru clienti
Întreabă-ne aici
Completarea chestionarului de mai jos, urmat de o intalnire in care intelegem particularitatile activitatii si provocarile business-ului, vor facilita accesul la un ansamblu de solutii si servicii IT, creionand astfel cadrul unei viitoare colaborari.