Abordare

Accesând serviciile noastre IT veti externaliza grija si riscul, omniprezente in orice tip de activitate. Cream un nucleu in care riscurile sa fie previzibile, administrabile si controlabile, tratam cauza, nu doar efectul.

Utilizam solutii si echipamente IT de ultima generatie, menite sa optimizeze resursele existente si sa monitorizeze securitatea infrastructurii IT si disponibilitatea serviciilor critice, sporind astfel productivitatea, reducand impactul foarte putin probabilului si aliniind obiectivele de IT celor de business.

Modalitate de lucru este una simpla si meticulos implementata, prin raportarea la normele ITIL si standarde de tip “Scale Agile FrameWork”.

HyperVault

Audit IT si Consultanta de tip BCP & DRP

Managementul situatiilor de risc: masoara, analizeaza, planifica, implementeaza.
Audit IT la nivelul intergului sistem informatic, vizand securitatea; functionalitatea, continuitatea business-ului, restaurarea in caz de dezastru si nu in ultimul rand, optimizarea investitiilor, pentru ca IT-ul sa nu reprezinte un cost.

HyperSecure

“Un lant este la fel de puternic ca cea mai slaba veriga a sa”: O amenintare se refera la orice lucru care are potențialul de a provoca daune unui sistem informatic sau retea.
Amenintarile nu sunt similare cu atacurile, ci reprezinta potentialul aparitiei acestora, atacurile reprezentand actul in sine.
Scopul este de a detecta amenintarile inainte ca acestea sa fie exploatate sub forma de atacuri.
Facilitam acest serviciu prin intermediul unui abonament lunar – FortKnox, constand in:

  • Detectie amenintari
  • Evaluarea si optimizarea gradului de securitate la nivelul intregului sistem informatic: retea, echipamente si cloud.

Management IT Integrat

Activitatea de management IT integrat se desfasoara sub forma a trei tipuri de abonament lunar, Wolf / Tiger / Lion, personalizate pe specificul activitatii si a obiectivelor de business, cele 3 niveluri de suport IT oferite fiind urmatoarele:

  • Level 3 – administrare servere fizice si virtuale, cu serviciile aferente, solutii de securitate, cloud si data-center.
  • Level 2 – suport IT de tip help-desk la sediul clientului
  • Level 1 – suport IT de tip help-desk exclusiv remote

vCTO

Serviciu de support IT exclusiv remote facilitat prin intermediul unei aplicatii in cloud, care asigura un management IT integrat, in scop prevenitv, la nivelul intregii infrastructuri IT, avand disponibile urmatoarele componente:

  • Patch management; Actualizari software
  • Mentenanta recurenta automata; Revizie periodica
  • Monitorizare si alerte in timp real
  • Integrare cu solutii de tip antivirus, conectivitate remote si back-up
  • Suport IT remote de tip reactiv
  • Raport lunar de activitate si auditare in timp real

Beneficii

Informatia confera putere si suntem constienti de pericolul expunerii ei, drept urmare luam masurile necesare pentru a va reprezenta interesele de business.

# HyperCubic
Întreabă-ne aici

Completarea chestionarului de mai jos, urmat de o intalnire in care intelegem particularitatile activitatii si provocarile business-ului, vor facilita accesul la un ansamblu de solutii si servicii IT, creionand astfel cadrul unei viitoare colaborari.

Sună-ne aici Întreabă-ne aici