
HyperHost - Infrastructure as a Service.
Can't handle Earth anymore? Join our Cloud!
In traducere simpla cloud computing presupune inchirierea unor resurse hardware, software si de retea, in detrimentul unei achiziții directe, platind direct proportional cu ceea ce folosesti.
Infrastructure as a service (IaaS) este unul dintre modelele de serviciu in cloud, avand ca principale beneficii stabilitatea, securitatea, fiabilitatea si scalabilitatea.
Traim niste vremuri in care timpul se comprima, ne dorim rezultate imediate si avem nevoie ca lucrurile sa fie finalizate rapid, eficient si fiabil.
Prin adoptarea unei solutii de tip IaaS elimini investitiile majore in avans si accesezi resursele de care ai nevoie, cand ai nevoie si atat cat ai nevoie.
Cui ne adresam?
Oricarei companii care isi propune sa fie competitiva, sa inoveze si sa adopte strategii de dezvoltare pe termen mediu si lung.
Nevoia de integrabilitate, colaborare și securitate, face ca mediul virtual sa fie prima opțiune a companiilor care isi definesc sau isi adaptează strategia de dezvoltare la pretențiile mediului de business.
Cum funcționează IaaS?
Clienții IaaS accesează resurse și servicii printr-o rețea de tip WAN, peste internet, folosind spațiul alocat pentru a instala aplicații.
De exemplu, utilizatorul se poate conecta la platforma IaaS:
- pentru a crea mașini virtuale (VM);
- pentru a instala sisteme de operare în fiecare VM;
- pentru a gestiona baze de date;
- pentru stocare de documente și copii de rezervă.
Clienții pot utiliza apoi serviciile HyperHost pentru a monitoriza costurile și performanța, atât a resurselor utilizate cât și a traficului în rețea, pentru a depana problemele aplicațiilor, dar mai ales pentru a beneficia de recuperarea informațiilor în caz de dezastru.
Soluțiile HyperHost pe care le facilitam sunt customizabile și se împart în resurse dedicate stocării și resurse dedicate mediului de producție.
Un mediu virtual de gazduire pune la dispoziție resurse de calcul, echipamente de rețea și de securitate, de la servere virtuale dedicate, spațiu de stocare și pana la FIREWALL AS A SERVICE sau DISASTER RECOVERY AS A SERVICE
FIREWALL AS A SERVICE este o soluție de securitate completă, de tip Next-Generation Firewall, care acoperă funcționalități precum IPS, antivirus, analiză trafic criptat, antispam etc.
Disaster Recovery as a Service îți permite restaurarea sistemelor, infrastructurilor și a datelor critice, precum și reluarea activității în urma unor dezastre naturale, breșe de securitate sau erori umane.

Caracteristicile tehnice ale data-center-ului
respecta cele mai exigente norme din domeniu si insumeaza o investitie de peste 500.000 Euro, constand în:
- sistem de climatizare si ventilatie; supraveghere CCTV
- sistem de detectie și stingere a incendiilor
- sisteme de monitorizare a functionarii și a securitatii infrastructurii
- medii de virtualizare: VMware, Citrix si HyperV
- suport tehnic de top 24/7; mentenanță preventiva automatizată
- servere HP; echipamente de retea Fortinet & Cisco
- vCPU în unitati de 1 GHz, RAM in unitati de 1 GB, storage in unitati de 50 GB, pe diferite
- niveluri de performanta: SSD, SAS sau SATA
- arhitectură hardware redundantă pe toate nivelurile: controllere – diskuri – networking
- interfață grafică intuitivă, cu ajutorul căreia putem aloca resurse în mod dinamic, raportat la gradul de încărcare

Beneficii
- Reduce timpul și costul asigurarii accesului si al scalarii mediilor virtuale necesare atingerii obiectivelor de transformare digitala
- Scalabilitate in funcție de gradul de utilizare
- Accelerezi inovația și dispui de cele mai actuale tehnologii, cele mai recente procesoare, hardware de stocare și de retea
Informatia confera putere si suntem constienti de pericolul expunerii ei, drept urmare luam masurile necesare pentru a va reprezenta interesele de business.
întreabă-ne aici
-
2009 - Infiintarea HyperCubic IT Outsourcing
O afacere 100% autohtona, pornita din pasiunea pentru IT si din dorinta de a ajuta companiile in procesul de acomodare cu tehonolgia. -
2012 - Diversificare portofoliului de servicii si implicit de clienti
Adoptarea strategiei de integrare a serviciilor oferite a deschis usa unor colaborari cu clienti emblematici din domenii de activitate precum horeca, auto, medical, financiar, juridic sau industrial. -
2016 - Mutarea in sediul Sontu Offices
A reprezentat un pas important in procesul de maturizare, pe toate verticalele de business: deservirea clientilor prin apropierea geografica; definirea culturii organizationale; optimizarea investitiilor; automatizarea unor procese tehnice si operationale. -
2020 - Consolidarea echipei tehnice si manageriale
Ne-am reconfirmat ADN-ul si am transformat criza intr-un element catalizator. Aceasta perioada a reprezentat un stalp al probitatii vizavi de tot ce presupune notiunea de echipa si credem noi, ne-a intarit. Obiectivul nostru a fost sa diminuam pe cat posibil haosul care ne inconjoara si sa construim un ecosistem adaptabil. -
2022 - Mutarea in propriul sediul din Hyperion Tower:
Criza noua, oportunitati noi: propriul sediu, propriul data-center, extinderea infrastructurii si a resurselor pentru clienti
Întreabă-ne aici
Completarea chestionarului de mai jos, urmat de o intalnire in care intelegem particularitatile activitatii si provocarile business-ului, vor facilita accesul la un ansamblu de solutii si servicii IT, creionand astfel cadrul unei viitoare colaborari.