Management IT integrat:

 

Audit si consultanta IT, suport tehnic si securitate

Serviciile si solutiile noastre IT vin in intampinarea nevoilor tale de business pentru a oferi securitate, productivitate si continuitate afacerii indiferent de context.

  • Suport IT help-desk exclusiv remote sau la sediul clientului
  • Audit securitate IT, administrare servere si servicii aferente

Contacteaza-ne acum

Completeaza campurile de mai jos cu informatiile obligatorii (notate cu *) pentru a lua legatura cu noi.

    Nume*

    Prenume*

    Corporate Email*

    Nr. Telefon

    Mesaj:


    Mentine-ti afacerea prospera cu solutii si servicii IT administrate: costuri optimizate, personalizare si expertiza tehnica.

    Poți beneficia de consultanta profesionista pentru a adopta o strategie de IT care sa reflecte nevoile tale de business și care sa se incadreze intr-un buget optim.

    In situatii de urgenta care afecteaza productivitatea angajatilor si implicit businessul, ai nevoie de solutii rapide care sa trateze cauza nu doar efectul si de o abordare preventiva. O echipa dedicata care monitorizeaza 24/7 infrastructura IT pentru a se asigura ca totul functioneaza in parametrii optimi te poate ajuta sa-ti mentii businessul stabil pe termen lung.

    Prin monitorizarea activa a performantei echipamentelor companiei tale, echipele de suport IT pot identifica daca exista deficiente in retea sau computere. Prin identificarea domeniilor cheie care necesita imbunatatiri, acestea pot fi rezolvate pentru a-si optimiza performanta si capacitatea de utilizare la nivelul companiei.

    Prin consultanta si serviciile ulterioare pe care le oferim reusim sa transformam un cost intr-o investitie. Realizam acest lucru printr-o abordare preventiva implementata prin intermediul unui abonament lunar de management IT integrat, la un tarif fix si predictibil.


    Managementul serviciilor IT poate sa iti ofere un cadru pentru managementul schimbarii, care sa asigure alocarea eficienta a resurselor. Modificarile minore pot fi autorizate mai rapid daca sunt bine intelese si prezinta un risc scazut. Transformarile digitale care implica adoptarea de noi tehnologii pot fi gestionate mai usor cu ajutorul unei echipe tehnice dedicate.

    O strategie robusta de management al serviciilor IT in organizatie ajuta la eficientizarea fluxurilor de lucru prin standardizarea practicilor si instrumentelor. Standardizarea proceselor, instrumentelor si politicilor are ca rezultat o comunicare mai usoara si mai clara intre diferitele unitati si departamente ale afacerii, astfel incat acestea sa poata colabora intr-un mod mai bun. Aceasta inseamna o agilitate sporita a afacerii si o investitie mai mica de timp si efort in rezolvarea incidentelor posibile.

    Cu managementul serviciilor IT, riscul de intrerupere a serviciilor sau a afacerii este minimizat. Cu ajutorul unui sistem de management al schimbarilor bine pus la punct, te poti asigura ca organizatia ta poate trece prin orice schimbari in infrastructura IT fara a provoca intreruperi sau a le reduce semnificativ, astfel incat schimbarea aplicata sa nu afecteze negativ afacere.

    BENEFICII MANAGEMENT IT INTEGRAT

    Externalizeaza-ti grijile catre o echipa de experti

    Predictibilitatea si optimizarea investitiilor

    Elimina costurile dedicate gestionarii unei echipe interne de specialisti ITSM si investeste banii catre fluxurile de business care conteaza. Costurile predictibile tip abonament iti ofera control sporit asupra bugetului.

    Uniformizare si securitate IT

    In cadrul ITSM, exista o vizualizare mai clara si mai rapida a proceselor fluxului de lucru pentru a le simplifica si imbunatati. Nevoia de confidentalitate si livrabil se adapteaza modelului de business si nevoilor cilientului prin SLA.

    Minimizarea riscului

    Cu servicii de management integrat al serviciilor IT, riscul de intrerupere a proceselor de business din cauze tehnice este minimizat, avand de partea ta o echipa de profesionisti care monitorizeaza constant, in scop preventiv, orice incident informatic.

    Procese scalabile de business

    Continuitatea activitatii produce eficienta si avantaje competitive fata de concurenta. Nisare si un nivel sporit de personalizare. De asemenea, poate duce la cresterea loialitatii angajatilor si gradului de retentie al clientilor.

    CLIENTII NOSTRI

    De 14 ani, peste 100+ de businessuri au incredere in serviciile noastre

    HYPERCUBIC IT SOLUTIONS – ITSM SERVICES

    Poti conta pe tehnologia si expertiza noastra pentru servicii de management IT integrat

    Audit IT
    Configurarea initiala hardware si software, in scopul aducerii sistemului informatic la un nivel optim functional.
    Implementare sistem de monitorizare la nivel de infrastructura – 24/7.
    Consultanta IT

    Dosar IT si realizare proceduri de lucru.
    Consultanta in realizarea strategiei de tip “business continuity & disaster recovery” si in achizitia de echipamente si solutii IT.
    Rapoarte lunare si anuale de activitate in scopul unei management IT evolutiv.
    Alinierea obiectivelor IT cu cele de business.

    ECHIPA

    Conteaza pe expertiza specialistilor nostri pentru rezolvarea eficienta a oricarui incident

    Level 1

    Suport Remote
    • 5 ingineri IT, > 3 ani experienta
    • Suport IT remote de tip help-desk, software, la nivel de utilizator
    • Numar nelimitat de interventii
    • Aplicatii de Ticketing, de conectivitate remote si de monitorizare a starii de functionalitate si de securitate
    • Computere si aplicatii specific activitatii de tip Office
    • Periferice si Dispozitive Mobile
    • Mentenanta la nivelul solutiilor de tip Microsoft 365 & Google Apps
    • Antivirus si solutii de mail si backup. Sisteme de operare: Microsoft, Linux MacOS, Android

    Level 2

    Suport on-site
    • 10 ingineri IT, > 5 ani experienta
    • Suport IT on-site de tip helpdesk, hardware si software, la nivel de utilizator
    • Revizie sistem informatic
    • Computere si aplicatii specific activitatii de tip Office
    • Periferice si Dispozitive Mobile
    • Retea de tip UTP si Wireless
    • Sisteme de video-conferinta
    • Interventii on-site, la cerere sau predefinite
    • Alocare personal IT la sediul clientului – 4h/zi sau 8h/zi

    Level 3

    Administrare servere
    • 7 ingineri IT, > 7 ani experienta
    • Management IT, hardware si software, la nivel de servere – fizice si virtuale; servicii aferente
    • Solutii IT de Securitate si Cloud
    • BCDR: Business Continuity & Disaster Recovery
    • Implementare si administrare de solutii pentru backup centralizat
    • Monitorizarea proactiva a infrastructurii IT, a aplicatiilor si a echipamentelor critice
    • Proiectare Cablare Structurata

    Level 4

    IaaS management & audit IT
    • 4 ingineri IT, > 10 ani experienta
    • Audit IT de tip PenetrationTesting
    • Evaluare vulnerabilitati in interiorul si la marginea sistemului informatic
    • Patch Management, Management Conturi Privilegiate
    • Autentificare Two Factor
    • Monitorizare Evenimente Securitate – 24/7/365: evenimente de securitate si servicii de log management
    • Rapoarte de securitate
    • Analiza Malware si Revizuire Reguli Firewall
    • Implementarea soluțiilor de Content Delivery Network, Optimizare Content, Optimizare Web Server, atacuri de tip DDoS
    SOLUTII IT PENTRU SECURITATE & IT INFRASTRUCTURE MANAGEMENT

    Folosim tehnologii si echipamente IT menite sa-ti optimizeze resursele existente

    Platforma HyperIT Center:

    Inventariere si monitorizare hardware si software la nivel de sistem informatic.

    Aplicatia de Ticketing:

    Asigura parametri de livrare a serviciilor si permite emiterea rapoartelor de activitate.

    Securitate:

    Management Acces; Firewall; VPN; Antimalware; Evaluare vulnerabilitati; PenetrationTesting; Rapoarte de securitate; DLP – prevenirea pierderii de date si controlul dispozitivelor mobile.

    Tehnologii:

    Fortinet; Cisco; Bitdefender; Microsoft InTune, CheckMk

    Cloud Public:

    Microsoft Azure; Google Virtualizare: VMware si HyperV

    Cloud Privat:

    Data-Center Local.

    Management integrat:

    Servicii dedicate de infrastructura si gestionare a aplicatiilor inteconectate in Cloud-ul Public si Cloud-ul Privat.

    Productivitate:

    Microsoft 365 & Google Apps. Aplicatii de tip ERP; Power BI; CRM; SharePoint.

    Sisteme de operare:

    Microsoft; Linux MacOS; Android

    ABONAMENTE

    Alege abonamentul potrivit nevoilor tale de business

    Business Silver

    Eficienta la distanta
    • interventii remote nelimitate
    • timp de interventie 5 minute
    • interventii lunare on-site la cerere, nu se reporteaza (L-V)
    • timp de interventie 2h – Bucuresti
    • revizie on-site sau remote
    • 1 Audit IT anual
    • vCTO – aplicatie de monitorizare sistem informatic
    • raport lunar de activitate
    • managementul intregului sistem informatic

    Business Platinum

    Nelimitat
    • interventii remote nelimitate
    • timp de interventie 5 minute
    • inginer IT alocat in regim 4h/zi sau 8h/zi
    • revizie on-site sau remote
    • 1 Audit IT anual
    • vCTO – aplicatie de monitorizare sistem informatic
    • raport lunar de activitate
    • managementul intregului sistem informatic
    • Security check: pen-test trimestrial

    Business Gold

    Adaptabilitate extrema
    • interventii remote nelimitate
    • timp de interventie 5 minute
    • interventii lunare on-site predefinite, nu se reporteaza (L-V)
    • timp de interventie 2h – Bucuresti
    • revizie on-site sau remote
    • 1 Audit IT anual
    • vCTO – aplicatie de monitorizare sistem informatic
    • raport lunar de activitate
    • managementul intregului sistem informatic
    FAQ – INTREBARI SI RASPUNSURI

    Intrebari frecvente

    1
    Ce inseamna ITSM?

    ITSM inseamna Information Technology Service Management si reprezinta partea de gestionare a serviciilor IT.

    2
    Care este metoda de plata a abonamentelor pentru servicii de mentenanta IT?

    Pentru a asimila nevoile si particularitatile companiei tale trebuie sa existe continuitate in colaborare, ca atare serviciile noastre de management IT integrat sunt facilitate prin intermediul unui abonament lunar.

    3
    Cu ce se ocupa un furnizor de servicii gestionate de mentenanta IT?

    Un furnizor de servicii gestionate de mentenanta IT este o companie terta parte care isi asuma responsabilitatea unui set definit de servicii de management IT si tehnologie pentru clientii sai. Este o metoda strategica de imbunatatire a operatiunilor, fiind o practica obisnuita in randul companiilor de orice dimensiune, de la IMM-uri până la corporatii. Un furnizor de servicii gestionate de mentenanta IT va actiona ca departament IT al clientului sau poate sustine personalul IT existent.

    4
    Cum aleg cel mai bun furnizor de servicii de mentenanta IT?

    Pentru a alege cel mai bun furnizor de servicii de mentenanta IT, trebuie sa stii care sunt nevoile tale de business actuale si viitoare. Pentru a restrange criteriile de selectie, ar trebui sa iei in considerare maturitatea infrastructurii IT din compania ta si nevoile si obiectivele actuale. Asigura-te ca furnizorul ales isi poate integra serviciile si solutiile cu infrastructura ta. Pentru a asigura calitatea, alege un furnizor care lucreaza cu parteneri tehnologici de incredere si poate oferi o echipa dedicata de experti pentru solutionarea rapida a incidentelor.

    5
    Ce fel de companii sunt candidatii potriviti pentru servicii gestionate?

    Intreprinderile de toate dimensiunile si din toate industriile folosesc astfel de servicii dintr-o varietate de motive diferite. Companiile mici externalizeaza mentenanta IT pentru a se concentra pe activitatea lor de baza si pentru a-si mentina controlul costurilor operationale. Companiile mai mari pot externaliza departamentul de mentenanta pentru a oferi sprijin personalul IT intern, eliberand resurse pentru a finaliza proiecte mai importante. Companiile care au nevoie ca tehnologiile lor sa functioneze 24/7/365 externalizeaza aceste servicii pentru a-si asigura procese neintrerupte de business.

    CERTIFICARI LA NIVELUL COMPANIEI
    CERTIFICARI TEHNICE LA NIVEL DE ECHIPA
    CERTIFICARI

    Pentru nevoile tale de business, poti conta pe cei mai buni specialisti in domeniu

    Cand vine vorba de expertiza tehnica, ne mandrim cu faptul ca putem oferi clientilor nostri serviciile unor specialisti cu o vasta experienta in IT si in felul in care tehnologia sustine atingerea obiectivelor de business. Echipa noastra are cunostintele, certificarile si profesionalismul necesare businessului tau pentru a creste.

    SUNTEM LA UN MESAJ DISTANTA

    Conteaza pe expertiza noastra pentru solutii de IT management care sa-ti sustina businessul.

    Contacteaza-ne acum

    Completeaza campurile de mai jos cu informatiile obligatorii (notate cu *) pentru a lua legatura cu noi.

      Nume*

      Prenume*

      Corporate Email*

      Nr. Telefon

      Mesaj:


      Sună-ne aici Întreabă-ne aici